London

Kom hem ifrån London i slutet av Juli, men nu är redan en ny resa bokad. Känns oehört kul at snart få vandra upp och ner för oxfordstreet igen och gå igenom varenda litet plagg inne på victoria's secret. Denna gång blir det ett längre besök så hinner förhoppningsvis med mer än sist. Ni ser lite bilder från 2013 och 2009 här ovan. Bilderna från 2011 kunde jag tyvärr inte hitta. Blivit lite besatt av denna stad, men är så sjukt värt då restiden inte är så lång, ska försöka göra en liten "inköpslista" innan jag åker dit så jag vet vad jag ska försöka få med mig hem. Skulle inte förvåna mig om jag kommer hem med lika mycket som sist!

namn:
Kom ihåg mig?

e-mail:

hemsida:

skriv din kommentar:


Trackback
→Tillbaka till startsidan


Follow on Bloglovin

•johanna •1997 •Sverige
•foto •mode •träning •vardag

Twitter
Instagram


Kontakta mig: [email protected]